11 februari: Ledenavond Terweijde

7 februari 2010

11 februari: Ledenavond Terweijde

De SP fractieleden willen met de SP leden van gedachten wisselen over de situatie in Terweijde en de verschillende ontwikkelingen in de raad en daarbuiten. Daarom nodigen wij alle SP leden uit voor een speciale ledenavond op donderdag 11 februari. De avond is speciaal ter voorbereiding op de aanstaande debat in de gemeenteraad en alleen bedoeld voor SP leden.

Op donderdag 18 februari aanstaande, zal een Raadsdebat plaatsvinden over de recente gebeurtenissen in de wijk Terweijde. De SP fractie wil zo goed mogelijk voorbereid het debat ingaan. Als onderdeel van de voorbereidingen wil de fractie graag met de SP leden de standpunten van de fractie delen en bespreken.

Wij nodigen alle SP leden uit voor de ledenbijeenkomt op donderdag 11 februari, aanvang 20:00 uur op het SP kantoor, Havendijk 2. Naast een oproep aan alle actieve SP leden nodigen wij van harte de SP leden uit die in de wijk zelf woonachtig zijn.

Onze reactie op de gebeurtenissen staat in het dossier Terweijde.