Iedere laatste zaterdag v/d maand inloopochtend

23 september 2017

Iedere laatste zaterdag v/d maand inloopochtend

Foto: SP

Het is inmiddels alweer een aantal jaren geleden dat de SP een eigen kantoor aan de Havendijk had. Daar kon je iedere zaterdagochtend terecht als je iets wilde bespreken. Behalve met hulpvragen kwamen er ook vaak gewoon mensen langs om bij een kopje koffie een praatje te maken. Nu hebben we hebben gelukkig nog steeds een hulpdienst die via email of telefonisch bereikbaar is. Dat neemt niet weg dat we graag nog vaker in gesprek willen gaan met stadsgenoten en weer iedere maand inloopochtenden gaan organiseren. De eerste ochtend is op zaterdag 30 september in het huis van de buurt (Beatrixlaan 20).

Op iedere laatste zaterdag van de maand is er weer een inloopochtend waar u terecht kunt met vragen of ons kunt wijzen op zaken die in Culemborg verbeterd kunnen worden. De eerste ochtend is op zaterdag 30 september in het huis van de buurt Vanaf 10 uur tot 12 uur staan medewerkers van onze hulpdienst en fractie en ook de koffie klaar. Mocht je met ons in gesprek willen of  (opnieuw) kennis willen maken met de SP, dan bent u van harte welkom.