Vrijwilligers van SP Culemborg...

19 maart 2015

Vrijwilligers van SP Culemborg...

BEDANKT VOOR JULLIE INZET!

Namens het bestuur & campagne team van SP Culemborg wil ik alle vrijwilligers hartelijk bedanken voor jullie inzet met het folderen, plakken en campagne voeren!

--Cathy Staats, voorzitter

Emile heeft aan mij ook gevraagd om jullie te bedanken!

De SP heeft gisteren een geweldig resultaat behaald. De steun voor de SP in het land is weer toegenomen. We hebben de derde verkiezingen op rij gewonnen en we zijn de grootste partij op links geworden. Hier mogen we enorm trots op zijn!

Maar de grote landelijke winst hadden we nooit kunnen behalen als jullie in de afdeling niet een fantastische campagne neer hadden gezet. Duizenden SP’ers waren dag in dag uit te vinden in de wijken, op de markten en bij bijeenkomsten. Op jullie websites en de sociale media heb ik veel mooie campagnefoto’s gezien. Ik ben al onze vrijwilligers dankbaar voor hun inzet de afgelopen tijd. Bij deze vraag ik jullie mijn dank aan hen over te brengen.

De komende tijd is het onze taak om de steun uit het stemhokje om te zetten in blijvende steun en lidmaatschap van onze partij. Zo kunnen we de afdelingen versterken en verder bouwen aan een grote linkse beweging. Als we daar samen de schouders onder zetten, dan zullen we bij de volgende verkiezingen nog groter worden. Op naar een sociaal Nederland!

Met strijdbare groet,

Emile Roemer