Provinciale Staten Verkiezingen 2015

12 maart 2015

Provinciale Staten Verkiezingen 2015

Foto: SP

Zaterdag, 14 maart, nemen wij deel aan de lokale Politieke Markt vanaf 10 uur op de Grote Markt te Culemborg.

In samenwerking met de lokale partij van de CU is het ons weer gelukt om een Politieke Markt te organiseren. In totaal doen 5 verschillende politieke partijen mee met marktkramen: de SP, CU, PvdD, PvdA en CDA.

Met deze Politieke Markt willen wij het belang van deze verkiezingen benadrukken. We willen in gesprek met onze medemensen over wat de provincie voor de inwoners van Culemborg en omgeving betekent en kan betekenen.

Kom 14 maart op de Markt! Stem SP op 18 maart!

Vorige week zaterdag, 7 maart, waren de SP kandidaten voor de PS verkiezingen Agnes Lewe (3), Paul Kusters (4), Astrid Vollebregt (7) en Erik Braam (8) samen met onze Heidi Roeterdink (13) en Thijs Heemskerk (14) en andere actieve SP'ers op de Grote Markt te Culemborg. Samen met een aantal actieve SP'ers hebben zij folder materiaal uitgedeeld op de Grote Markt en gesprekken gevoerd met menig Culemborger.