Afrekening AVRI

20 januari 2015

Afrekening AVRI

De SP afdeling Culemborg heeft het afgelopen jaar een meldpunt ingesteld waar problemen met de nieuwe manier van afvalinzameling door de AVRI kunnen worden gemeld. Uit de meldingen die wij hebben ontvangen bleek onder meer dat er soms bij de AVRI het een en ander mis is gegaan met de berekening van het aantal aanbiedingen van restafval in de eerste drie maanden van 2014. Er werden in die maanden voor een aantal adressen veel te veel aanbiedingen in rekening gebracht.

Wij hebben inmiddels de geregistreerde klachten bij de AVRI gemeld en zij hebben het voor deze mensen hersteld.

Het is daarom aan te bevelen om, als je binnenkort je eigen afrekening van de AVRI ontvangt, eens goed te kijken of er op jouw adres niet iets mis is gegaan (vooral in de eerste maanden van 2014). Je kunt dit controleren door in te loggen met je DigiD op: https://digitalebalie.bsr.nl/digid.info.php.

Denk je dat er ook op jouw adres iets fout is gegaan of heb je een andere klacht over de AVRI, laat het ons dan weten. Dat kun je beste doen via het contactformulier over de AVRI op onze site, of door een email te sturen aan culemborg@sp.nl.