Start campagne SP Culemborg

13 januari 2014

Start campagne SP Culemborg

Op zaterdag 18 januari vindt de start van de SP campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Culemborg plaats, tegelijk met de viering van onze oprichting van de afdeling Culemborg die dit jaar 32 jaar bestaat. Ook zetten wij in de middag 38 leden in het zonnetje die al 20 jaar of meer lid zijn van de SP!

Vanaf 11 uur tot 14.00 uur kunt u ons vinden op de Markt. Hierbij zullen tweede Kamerlid Paulus Jansen en de SP SoePexpres aanwezig zijn. Natuurlijk bent u welkom voor een beker van onze bekende tomatensoep en delen we een speciale krant over onze plannen in Culemborg uit.

Vanaf 14.00 uur verplaatsen onze activiteiten zich naar de Raadskelder van het Stadhuis. U kunt onder genot van een drankje en hapje onze jubilarissen, hun genodigden en onze leden feliciteren en meteen uitgebreid kennis maken met onze kandidaten voor de raadsverkiezingen.

U kunt daarbij ook met ons in gesprek gaan over wat de SP de aankomende raadsperiode wil bereiken in Culemborg.

Dit alles wordt muzikaal omlijst met optredens door het swingende dames duo: Twice a Lady.

Wij nodigen leden, sympathisanten en andere belangstellenden van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.

U bent welkom!