Geen belastingservice in 2007

7 februari 2007

Geen belastingservice in 2007

De afgelopen jaren heeft de hulp- en informatiedienst van de SP als service aan de leden hun belastingaangifte verzorgd. Helaas is het ons dit jaar niet gelukt om hiervoor voldoende vrijwilligers te vinden. Wij hebben geprobeerd om zowel onder SP-leden als via het Vrijwilligers Informatie Punt mensen te vinden, maar hebben geen enkele positieve reactie ontvangen.

Tot onze spijt moeten we daarom stoppen met de belastingservice, voor het eerst in jaren kunnen wij uw belastingaangifte niet meer verzorgen.

Mocht u uw aangifte door een andere organisatie willen laten invullen, dan kan dat wellicht bij de FNV (0900-3300300). Gehandicapten of ouderen kunnen via welzijnsorganisatie ELK (0345-532678) informatie krijgen over de mogelijkheden om dit via een belangenorganisatie in Culemborg te laten doen. Over het algemeen moet u dan wel lid worden of zijn van die organisaties. Als u wilt proberen om zelf de aangifte in te vullen dan kunt u bij vragen contact opnemen met de belastingtelefoon.

Overigens kunt u voor vragen of het invullen van de formulieren voor huur- of zorgtoeslag wel gewoon terecht bij de hulp- en informatiedienst, op zaterdagen tussen 10 en 12 uur ’s morgens.